Digital Campaign Manager

  • Brengt alle specialisten samen vanaf briefing, brengt input samen en stuurt specialisten aan op klantniveau gedurende de campagne
  • Houdt regie op alle werkzaamheden intern (planningen, deliverables, timings, budgetten etc.) en extern (bureaus en klant)
  • Verantwoordelijk voor het commercieel succes van campagnes
  • Zorgt voor een intensieve samenwerking met het klantenteam
  • Zorgt samen met de Digital Director voor een geïntegreerd digital media advies
  • Het eerste aanspreekpunt voor de klant op campagne niveau
  • Zorgt voor onderbouwde rapportages en evaluaties en voor geïntegreerd advies op gebied van optimalisatie; spart met Digital Director over upsell en kansen bij klant
  • Geeft sturing op efficiënt proces (uren, spend etc.) en heeft een foutloze administratie op het geheel
  • Kan een zelfstandig klantadvies formuleren en presenteren vanuit de doelstellingen bij klant
  • Signaleert behoeften bij klanten en vertaalt deze in kansen (upsell, cross sell) en werkt deze uit in een proactief advies
  • Aangrijpen van trends/ontwikkelingen en omzetten in kansen voor klanten
  • Kent de mogelijkheden, bijdragen en inzet van de verschillende kanalen
  • Geeft een proactieve sturing richting klanten op campagnes en always on
  • Doet verbetervoorstellen m.b.t. proces, organisatie en samenwerking (intern)

De klant is een online marketing bureau en onderdeel van een internationaal mediabedrijf. Als Digital Campaign Manager kom je te terecht in een team van specialisten waarbij jij leiding hebt! je komt te werken met mooie A klanten.

  • Minimaal 3 jaar werkervaring als specialist, digital campagnemanager of online marketeer
  • Zorgt voor een perfecte campagne set up en management, zowel op inhoud als op proces
  • Brengt specialisten samen, weet hoe het beste uit een team te halen
  • Altijd op zoek naar vernieuwing, verbetering en is pro actief met adviezen intern en extern
  • Continu op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen
  • Doorziet kansen en mogelijkheden en weet deze om te zetten in advies
  • Bent resultaatgericht en analytisch
  • Zorgt voor verandering, vernieuwing en verbetering
  • Nieuwsgierigheid naar nieuwe oplossingen en verbeteringen voor de klant, zowel campagne inhoudelijks als procesmatig
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal
  • Salaris tussen de €3000 en €3500
  • Een uitdagende functie in een professionele organisatie
  • Een jonge en gemotiveerde werkomgeving, waarin je continu wordt uitgedaagd
  • Aanvullende voorzieningen zoals een fitnessregeling en lunchvoorzieningen
  • Laptop en telefoon
  • Een actieve personeelsvereniging
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Onderdeel van een wereldwijd mediabedrijf

Neem voor meer informatie contact op met:
Michelle Van den Eijnde
Recruitment Consultant
085-4890300