Planner / Technisch Servicedesk Medewerker

In de rol van technische helpdeskmedewerker ben je verantwoordelijk voor het telefonisch oplossen en afhandelen van (technische) vragen en klachten van de klant. Het is daarom belangrijk dat je zowel technisch goed onderlegd bent / kennis van zaken hebt als communicatief vaardig bent! Je staat namelijk alle klanten te woord, van hoogopgeleide kritische specialisten tot de receptioniste. Daarnaast ben je bezig met het inplannen van monteurs voor de storingen en onderhoud. Adequaat kunnen handelen is dan ook een pré. Verder bestaat het takenpakket uit het stroomlijnen van projecten en het correct afhandelen van het nawerk en offertes opstellen van reparaties en meerwerk.

Kortom: je bent de spil tussen onze klanten, accountmanagers en servicemonteurs om alles in goede banen te leiden met als doel tevreden klanten.

Takenpakket:

  • Beantwoorden (technische) vragen van klanten en monteurs
  • Oplossen van problemen en klachten van klanten door telefonisch advies en/of het inplannen van een buitendienstmonteur
  • Aanmaken en controleren van werkbonnen
  • Bewaken juiste systeemdata en klantgegevens

Onze klant is gespecialiseerd turn-key totaalinrichtingen voor medische praktijken

  • Een afgeronde MBO opleiding, bij voorkeur een technische opleiding
  • Enkele jaren relevante werkervaring binnen de dentale en/of medische branche
  • Communicatief sterk
  • Je bent in staat verschillende werkzaamheden tegelijkertijd uit te voeren
  • Een salaris tussen de €2500 en €3000 per maand
  • Goede secundaire voorwaarden
  • 8% vakantiegeld
  • 25 vakantiedagen
  • Laptop & telefoon
  • Pensioenregeling bij Nationale Nederlanden
  • Je komt te werken binnen een hecht team binnen een specifieke sector!
  • Doorgroeimogelijkheden aanwezig, zoals project- of service manager!

Neem voor meer informatie contact op met:
Michiel Kok
Recruitment Consultant
085-4890300