Programmatic Consultant

Als Programmatic Specialist ben jij verantwoordelijk voor de display en video 360° van een internationaal account en een groot Nederlands account.

Je komt te werken in een specialistisch team bestaande uit Media, Account, Ad Ops en Analytics consultants. In deze functie ga jij deze accounts verder optimaliseren en ga jij groei realiseren door middel van de programmatic oplossingen binnen dit bedrijf. Je bent tevens de specialist maar ook de contactpersoon van jouw accounts. Zo weet jij waar de kansen liggen door middel van een sterke inventarisatie bij de klant.

Verder ben je onder andere verantwoordelijk voor het adviseren in het creatief toepassen (strategie) van programmatic, maken van voorstellen, de tactische inzet van campagnes, monitoring/optimalisaties en (tussentijds) evalueren van de resultaten op basis van de vooraf gestelde KPI’s.



De organisatie is een internationaal bureau gevestigd in Amsterdam

  • HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 1-2 jaar ervaring in soortgelijke functie
  • Ervaring met meerdere DSP’s en tooling
  • Kennis van RTB, PMPs, DSPs, SSPs/advertentie-uitwisselingen en externe gegevensproviders.
  • Houdt van data en analytics. En in staat om ‘Data’ om te zetten naar ‘Kennis’
  • Nauwkeuring, proactief, innovatief en probleemoplossend vermogen
  • Passie voor programmatic buying
  • Salaris tussen de €2700 - €3400
  • 25 vakantiedagen, zonder ziekte 28
  • Pensioenplan
  • Laptop
  • Telefoonvergoeding
  • Lunchfaciliteiten
  • Yoga, bootcamp en stoelmassages
  • Vrijdagmiddag borrels

Neem voor meer informatie contact op met:
Ryan Saheblal
Recruitment Consultant
085-4890300