Skilled Servicedesk Engineer

Ben je ambitieus? Zoek je een functie waarin je snel kan doorgroeien naar systeembeheerder, netwerkbeheerder of applicatiebeheerder? Dan zoeken wij jou

Als skilled servicedesk engineer geef je technisch inhoudelijke ondersteuning aan klanten. Je bent het eerste aanspreekpunt wanneer de applicaties niet correct functioneren, je prioriteert de binnenkomende call en indien mogelijk los je zelf het probleem op. Je escaleert naar de 2e lijn wanneer het probleem complexer blijkt. Je blijft de regie houden tijdens de afwikkeling van de escalatie en zorgt dat klanten weten dat hun probleem bij jou in goede handen is en dus snel opgelost wordt.

Onze klant loopt wereldwijd voorop in de distributie van video content, zij beschikt over een inhouse software development afdeling en heeft een aantal eigen datacentra. Zij bouwen en exploiteren Nederlands grootste VoD platformen en bedienen grote (inter)nationale klanten.

  • Minimaal een afgeronde MBO 4 richting IT
  • Je laat je niet snel uit het veld slaan
  • probleemoplossend vermogen
  • Nieuwsgierig karakter
  • Ambitieus

Neem voor meer informatie contact op met:
Odrik Fiedler
Recruitment Consultant
085-4890300